Brev:
Får Nutramigen nu, hvad vil du anbefale efter 4 mdr.?
3. februar 2006
Alder:
3 mdr.
Får Nutramigen nu, hvad vil du anbefale efter 4 mdr.?
Hej Helen
Min datter på 31/2 mdr. får Nutramigen da hendes far har allergi. Derudover ammer jeg hende ca. 3 gange i døgnet, men hun får mest Nutramigen. Hun spiser det upåklageligt og virker ikke ekstra sulten.
Hun har desværre allerede fået børneeksem.
Da det ikke er videnskabeligt bevidst at Nutramigen har en virkning efter de 4 mdr. er det tid for en anden slags MME.
Hvad kan du anbefale?
Ps! Vi holder barsel sydpå så vi kan sikkert ikke få det samme som i DK, men vi kan få forsyninger hjemmefra, hvis det er det eneste rigtige.
I Frankrig putter de gerne sukker i MME.
Ser frem til dit svar.
Venlige hilsener